Zákaznícky servis v českých e-shopoch

Podcast Jiřího Rosteckého 

Mal  som možnosť rozprávať sa s Jirkom Rosteckým v jeho známom podcaste mladypodnikatel.cz. Téma bola  Zákaznícky servis v českých e-shopoch. Rozoberali sme spolu náš prieskum na 445 e-shopoch, kde sme zisťovali, ako sa im darí prevádzkovať  Zákaznícky servis.

To, či vedia koľko ľudí ich denne kontaktuje, koľko naopak nestihnú odbaviť, kto sa u nich stará o zákaznícky servis, či majú k dispozícii reporting, robia aj ďalšie doplnkové aktivity a mnoho ďalších otázok a odpovedí sa môžete dozvedieť v nasledujúcom podcaste.

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Zdroj fotografií: mladypodnikatel.cz