Jak analyzovat zákaznickou podporu?

Podcast Jiřího Rosteckého

Firmy sú už dávno zvyknuté vyhodnocovať radu svojich aktivít. Napríklad marketing, logistiku, procesy a mnoho ďalšieho. Je ale paradoxné, že na jednu z najdôležitejších firemných aktivít zabúdajú. Na Zákaznícku podporu.

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Zdroj fotografií: mladypodnikatel.cz