Jak prodat zákazníkovi víc?

Podcast Jiřího Rosteckého

Dnes sme sa zamerali na to, ako je možné klientovi efektívne a nenásilnou formou ponúknuť niečo na viac k tomu čo si už u nás objednal. V rozhovore s Jirkom Rosteckým sme rozoberali oblasť zákazníckej podpory, v ktorej sa pohybujem už 13 rokov a službu Customer Hero, na ktorú firmy svoju zákaznícku podporu outsourcujú.

V rozhovore sa ďalej dozviete čo je upsell / xsell a čo je potrebné urobiť, aby ste mohli tieto formy marketingu aplikovať aj vo vašom e-shope.

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Zdroj fotografií: mladypodnikatel.cz