Jednoduše profesionální

Kurýrní síť

Naše kurýrní síť působí na trhu již od roku 2005, kdy se stala první kurýrní službou v ČR specializovanou na bankovní produkty. V současné době jsme jedničkou na trhu v úspěšnosti doručování. I v dnešní době spolupracujeme hlavně s bankovními institucemi, ale i s telekomunikačními a energetickými společnostmi. Našimi zadavateli jsou firmy, které hledají maximální úspěšnost doručení, nadstandartní přístup kurýrů ke svým zákazníkům a chtějí využívat moderních technologií v tomto odvětví služeb. Našim klientům nabízíme online doručení smluv přímo ze schůzky kurýra a další nadstandardní služby pro koncové zákazníky. Díky odbornému průběžnému školení našich zaměstnanců zabezpečujeme nejen doručení jakékoliv zásilky, ale i odborné poradenství při vyplňování smluvní dokumentace na schůzce. Naši kurýři zvládají strategie prodejů cross selling a up selling a jsou také školeni na komunikační a prodejní dovednosti.

Doručení zásilek zajistíme každý den v době od 8:00-20:00 prostřednictvím víc jak 100 kurýrů ve všech okresech ČR. Naším cílem je maximalizovat počet doručených zásilek a spokojenost koncového zákazníka i obchodního partnera s procesem doručení.

Výhody naší kurýrní sítě

  • Unikátní služba s pokrytím celé ČR - kurýři školení na Váš produkt
  • Jen naši kurýři jsou školení na profesionální přístup k zákazníkovi
  • Cross selling a up selling na schůzce se zákazníkem
  • Doručení každý pracovní den od 8:00 do 20:00
  • Důraz na nejvyšší úspěšnost a kvalitu doručení v ČR
  • Poskytujeme zpětnou vazbu ze schůzek pro optimalizaci a maximální úspěšnost Vašeho procesu
  • Domluvení náhradního termínu v případě nezastižení klienta na schůzce
  • Výběr dobírek dle Vašich požadavků
  • Využití kurýrů k cílenému promotion
  • Výsledky a dokumenty ze schůzky jsou dostupné online
  • Certifikovaná smartphone aplikace pro pořízení fotokopií dokumentace
  • Možnost kompletního paperless procesu použitím tabletů
  • Minimalizace chybovosti díky službám back-office

Jak to funguje?

3

Aplikace smartphone

  • Vysoká bezpečnost
  • Založeno na nesymetrické šifře RSA a symetrické šifře AES
  • Možnost získání dokumentů od klienta během několika minut po schůzce
  • Certifikováno úřadem pro ochranu osobních údajů

Využití tabletů

  • Možnost kompletního paperless procesu
  • Extrémní zrychlení doručování
  • Nulová chybovost v dokumentaci díky softwarovým možnostem
  • Prakticky neomezené možnosti díky moderní technologii

Domlouvaní schůzek externími agenturami prostřednictvím webového portálu MediaCall.
Možnost sledování zásilek na webovém portálu MediaCall.
Pravidelný reporting úspěšnosti.

Kontakty

Vojtěch Němec
Vedoucí kurýrní sítě
nemec@mediacall.cz
+420 533 334 443

Informace k zásilkám
mediakuryr@mediacall.cz
+420 800 317 318